zondag 10 augustus 2014

Zomer?

Deze week haakte ik nog twee paar barefoot sandals. Hopelijk krijgen we nu ook weer een beetje zomer, zodat ze gedragen kunnen worden!

Het ontwerp is van Julie King / Gleeful Things (www.gleefulthings.com

Daarnaast knutselde ik ook wat cactusjes in elkaar, handig op donkere plekjes waar geen daglicht binnen komt:

Bovenstaande creaties zijn nu ook te koop via mijn nieuwe facebookpagina: Jij-Ik-Wij: handgemaakte creaties t.v.v. de Stichting tegen Kanker. Net als vorig jaar gaan we deelnemen aan Levensloop Leuven. De verkoop van de handgemaakte creaties verliep daar niet erg vlot, vandaar dat ik nu al tijdens het jaar via deze pagina wil verkopen. De opbrengst zal dan op het moment van Levensloop gestort worden in naam van ons team 'Jij-Ik-Wij'. Ook juwelen die ik in het verleden maakte, zullen aan de pagina worden toegevoegd en verkocht ten voordele van de Stichting tegen Kanker. Hopelijk loopt het op deze manier wat vlotter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten