vrijdag 1 augustus 2014

't Is zomer!

't Is zomer, dus wat is er leuker dan een paar blotevoetensandaaltjes?


Samen met de zoon onze eerste loom-armbandjes gemaakt.


En toen ik onlangs weer ergens een inktvisje zag passeren, vond ik het hoog tijd om er zelf ook een te maken. Meer info over het project vind je op Kleine inktvisjes. Als deze inktvis slaagt in de strenge selectieprocedure, mag hij een kindje op neonatologie gaan vergezellen. Ik hoop dat hij slaagt. Of er nog veel gaan volgen weet ik niet, want het patroon lag me eigenlijk toch niet echt.


Ik ben mijn verlof begonnen met het verschot in mijn rug, dus moet het kalm aan doen. Hopelijk lukt het dus om nog wat te haken de komende dagen. De Hitchin' a ride-sjaal, waarvan ik dacht dat hij zo goed als af was, bleek na 3 bollen immers veel te kort, dus ben nog 3 bollen bij gaan halen. Nu maar duimen dat hij zo lang genoeg wordt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten