zondag 9 februari 2014

CAL 2014 - Week 5 en 6 + kleine haaksels

Vorige week was de CAL ervan overgeschoten, dus haakte ik gisteren 2 weken na elkaar. In één rij had ik een steek te veel, dus wat gefoefeld dat het terug uitkwam, had ik er na de laatste rij ineens 1 te kort. Vraag me niet hoe ik dat gedaan heb. Ik foefel volgende week wel weer, had geen zin om het helemaal weer uit te halen. De stersteek vond ik leuk om te doen, maar ik denk dat hij in katoen wel mooier uitkomt dan in acryl.


Verder heb ik de rest van de week wat kleine dingen zitten uitproberen, het ene al wat beter gelukt als het andere. Die zijn voor de verkoop voor het goede doel.
Ik was eerst op zoek gegaan naar sleutelhangers voor jongens en probeerde een angry bird te maken. Hoewel het resultaat me niet helemaal tegen viel, vond ik het maken zelf niet zo leuk. Het zal dus waarschijnlijk bij 1 angry bird blijven. Deze ga ik cadeau doen aan de zoons van een vriendin, want voor de verkoop vind ik hem niet goed genoeg afgewerkt.


 Het patroontje haalde ik hier vandaan. Dat exemplaar heeft nog een staart ook, maar die wou niet lukken, dus die liet ik achterwege.

Deze 2 haalden het wel voor de verkoop:



Deze komen uit het boekje 'Kleurrijke cadeautjes haken' van Margriet de Muinck. Ik heb het momenteel uitgeleend in de bib, maar overweeg wel om het mij aan te schaffen.
Snel meer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten