donderdag 2 januari 2014

Postbode

Vandaag midden in de schilderwerken ging de deurbel. Zoals ik al hoopte was het de postbode met mijn bestelling van Huis Zes. Hij overhandigde mij het pakket met de woorden: 'hier se mijn harteke' en toverde daarmee nog een extra glimlach op mijn gezicht.

Toch maar even de werken onderbroken om de kleurtjes te checken:


De saffron (het gele) was niet helemaal wat ik ervan verwacht had, het is meer een beetje rozig, maar verder was ik best blij. Maar nu kiezen welke kleuren ik ga gebruiken voor mijn deken,dat wordt nog een uitdaging!
Hier enkele ideetjes, maar ben er nog niet helemaal uit:













Denk dat ik maar even ga spelen met de strepengenerator van Biscuits and Jam en zien wat dat oplevert.

In de namiddag viel ik zonder verf. Mijn lieve mama kwam me nog een paar potten brengen en omdat ze wist dat ik niet veel tijd heb door de werken, heb ik van haar 2 haaknaalden cadeau gekregen! Nu kan ik eens testen welke maat ik best zou gebruiken voor de deken.

Morgen de muren nog een tweede laag geven, hopelijk vlot dat snel, zodat ik de start van de CAL niet mis!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten