zaterdag 25 januari 2014

CAL 2014 - Week 4

Bloed, zweet en tranen heeft deze week mij gekost. Nuja, bij wijze van spreke he ;)
Eerste rij ging prima. Tweede had ik eerst vasten gehaakt ipv stokjes. Pas gemerkt bij de volgende toer, dus alles terug uitgetrokken. Bij de laatste toer vergeten om telkens 3 lossen te haken na de vaste, ook pas op het laatst gemerkt. Terug heel de rij uitgetrokken. En dan bleek mijn 2de wheel nog een stokje te veel te bevatten, maar daar heb ik wat gesmokkeld om het op te lossen, zag het niet zitten om nog eens opnieuw te beginnen. Ik vind die wheels waarbij je de overloop niet ziet veel mooier, maar kreeg het niet beter dan dit.


Het is mij nog niet vaak overkomen sinds ik ben beginnen haken, maar ik ben het beu voor vandaag! Alles aan de kant dus en morgen maar weer verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten