dinsdag 31 december 2013

Kerstcadeautje

Enkele dagen geleden was het kerstfeestje bij mijn moeder. Van mijn stiefzus kreeg ik het boek 'Maak je eigen beanie' cadeau, geschreven door Marike Doedens en Marleen Van Der pas. Het boek bevat verschillende modellen van mutsen, gehaakt of gebreid. In mijn ogen is de titel niet helemaal correct gekozen, want zeker niet alle modelletjes in dit boek zijn beanies.
Voor de beginners (zoals ik dus) worden de beginselen van het haken en breien uitgelegd, handig!
Er staat een supercoole mohawk muts in, die ik super zou vinden voor mijn zoontje. Helaas houdt hij niet van grappige kledij, dus ik zal een ander slachtoffer moeten zoeken. Maar deze muts komt zeker op mijn to do-lijstje, evenals enkele andere modelletjes uit het boek.


Ik ben een blije vrouw! Met een chronisch gebrek aan tijd weliswaar ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten